2018
 
יריד שי לחג ומוצרים לרווחת העובדים
גני התערוכה תל אביב -  24/01/18
חג פסח - 2018 
 
 
 
 
למה כדאי להציג ביריד?
יריד הוועדים בישראל – הוא חלון ראווה ססגוני ותוסס לאלפי הצעות ורעיונות ל"שי לחג" ולמוצרים לפיתוח רווחת עובדים, מבצעי מכירות אטרקטיביים, הצעות נופש ותרבות הפנאי.
 
ועדי עובדים, מנהלי רווחה וקניינים מוסדיים נחשפים באמצעותו לחידושים, מוצרים ורעיונות ל"שי לחג" ורווחת עובדים במגוון רחב של מוצרים ובכך מקנה לוועדי עובדים ערך מוסף גבוה לפעילותם.
 
היריד מפגיש בין ספקים לקונים עתירי תקציבי רכש, באמצעות סידרה של תערוכת מקצועיות הכוללות: יריד שי לחג, יריד תיירות לקבוצות, תערוכת ספקים לרווחת העובדים בהיי-טק ויריד גמלאים.
 
תערוכות וירידים בכלל ויריד הוועדים בפרט הם נדבך חשוב בפעילות עסקית של חברה ודרך מצוינת להרחיב את מעגל הלקוחות והמכירות. השתתפות ביריד מקנה למציג בו הזדמנות עסקית ופוטנציאל שיווקי למיליון ושמונה מאות אלף עובדים תוך קיצור דרך משמעותי.
הבטיחו את השתתפוכם  -  הירשמו עכשיו 
 
 
הצלחה עסקית למציג ולמבקר 
ביריד הוועדים הקודם שנערך בשנה החולפת הציגו מעל  270 חברות, יצרנים ונותני שירותים מהמובילים בתחומם בישראל, ובקרו בו מעל 3600 מבקרים מהענף ובכללם מאות רבות ועדי עובדים, מנהלי רווחה, מנהלי רכש מוסדי, וקניינים אחרים. 
 
השנה נוספו לתכנית היריד שתי תערוכות: תערוכת תיירות לקבוצות ותערוכת ישראל לביטחון סוציאלי. אין ספק כי תוספת זו תוסיף שיעור גדול עוד יותר של הזדמנויות עסקיות ומפגש עם מגזרים חדשים.
 
פעמיים בשנה מתכנסים ועדי העובדים וההנהלות כדי לדון, לבדוק ולבחור את את ה"שי לחג" שיחולק למיליון ותשע מאות אלף עובדים ומנהלים לקראת פסח וראש השנה. 
 
יריד הוועדים נערך במועד בו מתגבשים התקציבים והצרכים, ובכך תורם לוועדי עובדים ולנציגי ההנהלות למקסם את האפשרויות הרכישה שניתן לממש בכל תקציב ולכל מטרה בדרך לפיתוח רווחת עובדים מושלמת.
 
ביריד משתתפות חברות מכל תחומי הצריכה, ומוצעים במסגרתו מבצעים ושירותים שניתן לשווק לעובדים בהנחות ניכרות. היריד מציג רעיונות ומוצרים חדשים ומהווה פלטפורמה כמעט בלעדית למפגש עסקי בין נציגויות עובדים, קניינים מוסדיים ואנשי רווחה לבין יצרנים וספקים המעוניינים לעבוד עם השוק המוסדי וקבוצות מאורגנות בישראל.
הבטיחו את השתתפוכם  -  הירשמו עכשיו 
 
 
תשתית נוחה לשיווק מוצרים ורעיונות צרכניים
מקומות העבודה מהווים תשתית שיווקית נוחה ומשוכללת, המאפשרת לשווק באמצעותה מוצרים ומבצעים בשיווק ישיר למיליון ותשע מאות אלף צרכנים פוטנציאלים
 
יריד הוועדים נערך במתחם וועידת ישראל ליחסי עבודה ונכלל כחלק אינטגראלי מהאג'נדה של הוועידה.  למידע על אפשרויות התצוגה: הקליקו כאן
 
יריד הוועדים כלי נוח ומיידי לאיתור לקוחות ולפיתוח קשרים עסקיים
פריסת החברות בשטח התערוכה נעשית לפי תחומי עניין ובכלל זה, מתחם להצעות שי לחג, מתחם למוצרים לבית ולמשפחה, מתחם לנופש ולתיירות, מתחם לימודים והשתלמויות מקצועיות, מתחם לפנסיה ופיננסים ועוד. מתחמים אלו יוצרים למבקר אטרקטיבית וזרימת במהלך הביקור לכל שטחי התערוכה.
 
עובדות ומספרים:
- זמן הביקור הממוצע של מבקרים ביריד הוועדים הינו יותר ארבע שעות. 
- תקציבי הרכישות גדלים משנה לשנה ונאמדים ביותר מארבעה מיליארד שקלים.
- ביריד מבקרים מעל 3500 בהם: וועדי עובדים, מנהלי רווחה, מנהלי רכש ומנהלי משאבי אנוש.
 
 
הבטיחו את השתתפוכם  -  הירשמו עכשיו !
 
יריד הוועדים     טופס התעניינות